tirsdag 25. mai 2010

"Inspirasjonskalenderen 2010"..

...har hatt flotte salgstall og har blitt utsolgt i de fleste bokhandlere. Det gleder jo Ingrid og meg og vi regner med at forlaget vårt, Ajasto øker opplaget betrakelig til høstens utgave slik at alle som ønsker det skal få kjøpt kalenderen vår, mange opplevde nemlig at deres bokhandel allerede var utsolgt da de kom for å kjøpe. "Inspirasjonskalenderen 2011" kommer i salg til høsten og vi skal selvfølgelig oppdatere hjemmesiden og Bloggen vår fortløpende med informasjon når vi vet tidspunktet den ligger klar i butikken.
 
Vi har fått noen hint om bloggere som har kommentert "Inspirasjonskalenderen 2010". For eksempel Vibeke som sier at hun bruker kalenderen både til å notere og lese i nesten daglig, og Charlotte kommenterer hvert tema vi har i starten på hver måned, og ser litt på våre innspill i forhold til sin egen hverdagssituasjon. Vi synes det er kjempehyggelig at kalenderen vår kommer til glede og nytte, akkurat som vi hadde håpet på.

Ønsker dere en strålende dag!

Klem fra Inspiratene :o)

Følg alltid din innskytelse når det gjelder å glede andre.
(Hanna Winsnes)

4 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min :-)

    Jeg er veldig glad i "Inspirasjonskalenderen" min, og skal helt klart kjøpe kalenderen for 2011 også.

    Flott og inspirerende blogg dere også har :-)

    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Hei hei, takk for besøk på bloggen min....hvilken type inspirasjon....små dikt, anekdoter...litt nysgjerrig...
    klem, M

    SvarSlett
  3. Liker de små diktene og anekdotene. Det er også mange flotte bilder som kan gi ideer til eget håndarbeid. Flotte blomsterbilder også :-)

    SvarSlett
  4. Jeg ELSKER "Inspirasjonskalenderen"!!! Den er som et lite pusterom i hverdagen hvor jeg kan finne ro og, - ja, - inspirasjon ;o) Gleder meg til 2011-modellen!!!

    SvarSlett