tirsdag 7. desember 2010

I morgen skal jeg ha utstilling...

...så jeg bruker kvelden til å organisere alt og gjøre klart.
Det er endel ting og tang som må ordnes..
Bilder må være riktig merket med nummer og evt. tittel.
Merkelapper, samt pris/oversiktsliste må klargjøres.
Og så må jeg få organisert transport til levering. Det er ikke bare bare å få transportert 30 malerier, når de største er 100x100 cm..
Jeg har ingen kassebil, men heldigvis har jeg venner og familie som hjelper til så det meste ordner seg. :o) Pga. musearmen min har jeg ikke laget så mye nytt så det vil bli litt hummer og kanari med gammelt og nytt, men det er jo bare morsomt med litt variasjon,
eller hur??
Jeg skal få oppdatert "Galleriet" med skikkelige foto så snart alt er klart i løpet av et par dager.

Ha en deilig kveld så lenge!
Klem Hanne Ch. :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar