søndag 16. januar 2011

Vinterland..

Jeg har gått tur og luftet mine fantastiske rosa votter som jeg fikk fra Ingrid til jul. De er laget på Svalbard av "Frøken Jakobsen" og har merket "Spitsbergen in my heart". Nydelige!

Planen var å gå tur og lete etter vårtegn..
I overkant optimistisk, jeg vet.... :-D

Dette kan vel ikke akkurat kalles et vårtegn??
Første stopp var for å levere kakao til 7 åringen i snøhulen hennes!
Måtte lete litt etter henne men jeg fulgte ropene hennes og fant henne bak huset. Hun hadde hoppet i snøen fra taket på lekestuen og sto bom fast i den dype snøen. Da var det godt å bli trøstet med kakao! :o)

Jeg tuslet videre, og etter over en time utendørs må jeg bare konstatere at det var lite vårtegn, men likevel mye vakkert å se.
Ha noen deilige januardager!
Klem HC :o)

PS: Nå kan du vinne en "Inspirasjonskalender 2011" på vår Facebook side "Inspiratene"! Og snart skal vi også ha en konkurranse her på bloggen! Få med vennene dine og bli med! :o)

1 kommentar:

  1. Nei å nei så kjekt at du la igjen spor på bloggen mi da! :) Boka di/dykkar er berre heilt suveren. Vert glad kvar gong eg skal lage ei ny avtale og leiter den opp :) Skal reklamere meir for dokke eg! :)

    Skal nok flgje med her på bloggen også!

    Klem frå Elisabeth

    SvarSlett