onsdag 29. august 2012

Endelig!

I posten i dag fikk vi en forhåndsvisning av "Inspirasjonskalenderen 2013".
Er den ikke søt? :o)
 
(Beklager den litt dårlige bildekvaliteten, men jeg hadde bare telefonen tilgjengelig og ville jo så gjerne vise dere den raskt. :o) )
Nytt av i år er at den er i et litt mindre format. Mange syntes den ble litt tung å ha i vesken så nå har vi gjort den mindre og lettere.
 
 MEN, det er likevel masse plass til å notere alle avtaler og huskelister, og vi har nå fått dagene "på samme plass" hver uke..! :-)
 OG det er fremdeles plass til sitater, oppmuntringer og Arne's flotte tegninger. Vi håper dere vil like den!?
 
Blir dette årets julegave?
 
Vi regner med at "Inspirasjonskalenderen 2013" kommer i salg i bokhandlerne i september/oktober, men vi lover å gi beskjed både her på bloggen og på Facebook når den er dukker opp i butikkene. Den vil selges hos flere bokhandlere blant annet hos både ARK og Norli kjedene.
 
Ha en strålende uke så lenge!
 
Høstklem fra Inspiratene! :-)
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Jeg kjøpte kalenderboka til søstra mi til jul. Jeg likte de kreative versene innemellom, men mest av alt likte jeg ispiratenes 11 bud! Det var så fint at jeg ville legge det ut på facebook :) men kjedelig å skrive i world. Håper det kommer ut i en fin format. (feks. på visdomsord sin hjemmeside ellernoe. Den som har skrevet det burde være veldig stolt! Drar man til en psykolog fordi man har problemer er det nettopp dette verset som er hovedregelen å leve etter, for å ha det bra med seg selv. "Fordi den som har det bra med seg selv, kan glede andre i mye større grad enn de som ikke har det!!"

    SvarSlett
  2. Hei hei! Jeg kjøpte to bøker før jul.
    En til mamma i julegave, og en til meg selv. Visste ikke at dette fantes jeg, men så genial kalender! :)
    Gleder meg til å følge dere og dagene dette året. :)

    SvarSlett