søndag 29. august 2010

Ferie og musearm...

...har begrenset bloggingen min, men nå håper jeg at jeg er sterkere tilbake.. :o)
Det jeg har fått gjort mye av i sommer er å lese, og noen av bøkene vil jeg absolutt anbefale:

Liker du krim er Mo Hayders to bøker om politimannen Jack Caffery vel verd et besøk. Les "Fuglemannen" først,
deretter "Kuren".
Jeg klarte ihvertfall ikke å legge fra meg noen av bøkene og gleder meg til neste bok "Ritualer".

En helt annen type lesestoff var "La meg synge deg stille sanger" av Linda Olsson". En vakker bok om to kvinner som blir venner.
  

"Boktyven" av Markus Zusak skildrer 2. verdenskrig gjennom øynene til en ung tysk jente. En vond, vakker og annerledes bok absolutt verd å få med seg.

God lesing!
HC :o)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar