søndag 18. april 2010

Scrapper du?

Jeg er den eneste jeg kjenner som fremdeles har stående et julekort fremme..
Men dette kortet jeg fikk av venninne Britt er bare helt utrolig flott og helt umulig å pakke bort.
Hun har, som utrolig mange andre scrapping som hobby og det finnes mange flotte blogger som har utrolig flotte og inspirerende innlegg med bilder av kunstverkene de lager.
Papirdesign har for eksempel en kjempefin blogg,
og etter en rask kikk fant jeg både en og to andre.
Det er en hel Scrappeverden der ute i Blogglandia.. :o)



Selv om jeg har sett hva slags fantastiske kreasjoner,
enten det er kort eller album de lager,
så er og blir det å male som er mitt hjertebarn.

Men jeg ser at jeg er på grensen til å scrappe bittelitt i noen bilder..

...eller hur? :o)




Det er for tiden populært med å gi bort bilder med motiv av jubilanten
som barn, til dåp, konfirmasjonsgaver e.l.
og jeg har tatt i mot en del bestillinger på disse.
En veldig hyggelig og personlig presang å få og å gi bort...
og utrolig morsomt å lage...

Ha en strålende kveld og uke.
Klem HC :o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar