fredag 16. april 2010

Vet du forskjellen…

 …. på selvtillit og selvfølelse?

I følge Wikipedia er selvtillit  ”individets tiltro til sin evne til å prestere.”

Og selvfølelse beskriver Ung.no som
”måten vi kjenner oss selv på, hvem vi er og hva vi står for.”
 

Jeg har lest en veldig fin bok som handler om disse tingene
og heter ”Selvfølelse nå” av Mia Törnblom.
Anbefales!

Les gjerne litt mer om emnet her.

Her om dagen fikk jeg et nydelig kort fra Ingrid.
Hun har fotografert ”Hjortfjell” ved Longyearbyen.
Det fantastiske blå lyset er helt utrolig.
Dette er absolutt tiden for å se Svalbard hvis du er reiselysten.
Ellers fant jeg en del fotoblogger hvis det er en hobby for deg?
Har bare hatt en kjapp kikk, men denne ser fin ut,
og også denne ser ut til å ha noen fine bilder..


Som du ser har jeg gjort klart kveldsmaten...
 Skal ha Sushi i kveld. Riktignok kjøpt på ”Meny”, men god likevel.
Gleder meg.


Ha en strålende helg så lenge!
Klem HC

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar