fredag 7. mai 2010

Det er fredag..

og helg.. Deilig.
Jeg har nylig vært innom og levert bilder for salg til en nydelig butikk
på Nordkisa som heter Vert og Vertinnen. Kikk gjerne innom hennes Blogg.
Hun har masse kjempefine varer både nytt, brukt og håndlaget.
Denne nydelige kjolen lages i både barne og voksne størrelser.

Kjempesøtt fuglebur.

En gammel brudekjole. Noe for deg??

Disse var så søte...

Bildene mine.. :o)

Til en deilig SPA..


Fant også en pute med et av mine favoritt uttrykk..

Deilige vårfarger.

Nå skal jeg ta med rødvinsglasset og gjøre ferdig det jeg skal ha med til i morgen. Det er markedsdager på Jessheim og jeg skal stå på stand med maleklubben. Det er meldt bra vær så det blir kjempehyggelig.
Kanskje vi sees?

Ha en strålende helg så lenge.
Klem Hanne Ch.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar